A vásárlók befolyásolásának magasiskolája

Avagy 107 drive egyetlen dokumentumban

Többszörözze meg eladásai számát egyszerűen azáltal, hogy hatást gyakorol a vevőket mozgató erővonalakra

Hallott már a Maslow-piramisról? Ez az elmélet bemutat pár olyan drive-ot, amik az embereket mozgatják – alapszinten. De nem beszél arról a száznál is több mozgatórugóról, amik az embereket TUDAT ALATT KONTROLLÁLJÁK, amikor vásárlásról van szó.

Ebben az anyagban mind a 107-et összegyűjtöttük Önnek!

Töltse le az ultrarövid dokumentumot, és lásson a vevői fejébe a drive-ok segítségével!

Ui.: Működik személyes értékesítésben, webáruházban, értékesítési oldalon, videóban, webináriumon!


http://marketinginnovator.hu | office@marketinginnovator.hu | +36205666256

Minden jog fenntartva © 2016. | Marketinginnovátor Kft.

Design & content by Szász & Schlingloff © 2011-2017.

Jogi nyilatkozat