BODRI LOGÓ PÁLYÁZAT
# 1. hely
bodribor.hu/eredmenyek/
” Megtörtént a zsűrizés, illetve a közösségi népszerűség értékelése, így EREDMÉNYT HIRDETÜNK.
Nagyjából 500 db (!) pályamű érkezett logó és kisarculati pályázatunkra, így nem kevés munkát adtatok nekünk, melyeket a kiírásban szereplő szempontrendszer – a zsűri véleménye és a közösségi népszerűség – alapján értékeltünk. De az értékelés részleteit szándékosan nem mondtuk el teljesen, viszont most leírjuk.
Igyekeztünk olyan OBJEKTÍV ÉS IGAZSÁGOS szempontrendszert kialakítani, melyben nem pusztán a „sok ismerős sok szavazata” dönt, hanem a pályaművek valódi „értéke” és használhatósága kerül előtérbe. Ezért az elbírálás során a következőket vettük figyelembe:
a zsűritől kapott pontszámokat (logó milyensége, kiírásban szereplő üzenethez való igazodás, megvalósítás és stílus egyedisége, várható piacképesség, kiegészítő eszközök koherenciája),
továbbá a szavazatok számát, a pályázatok saját aloldalának megtekintési számát, a pályázatokkal eltöltött fajlagos és összes időt.
Nem vizsgáltuk viszont a pályázatok közösségi dominanciáját FB oldalunkon (megosztásokat és az ott kapott like számot, mivel nem tettünk ki minden pályaművet Fb oldalunkra).
A zsűri tagjai voltak: fővédnök és zsűrielnök: Ipacs Géza – grafikus művész, bor és gasztroarculat specialista, Bodri István – márkatulajdonos, Bodri Orsolya – marketing vezető, Urbán Péter – borász, Tóth Ákos – kommunikációs tanácsadó, Kispesta Eszter – key account manager, Balzer Miklós – kreatív vezető, Solymosi Gergely – kereskedelmi igazgató, Duránszkai Gábor – márka- és piackutató. „
Boroscimke tervek a Bodrinak.
Szükséged van egy ütős logóra vagy komplett grafikai megjelenésre?
Miért ne vágjunk bele most?
Keress bennünket és olyan arculatot tervezünk számodra amit büszkén tehetsz ki az ügyfeleid elé.
⦿ Dolgozzunk együtt
hello[@]seeproductions.eu
+36 70 333 84 13